Pages

Friday, January 30, 2009

saya layan...

kebelakangan ni saya sering kebuhsanan bile on laptop.. al-maklumla.. masih blom busy ngan assignment.. jd tiap kali saya on9, saya akan layan cite di internet.. saya lebih suke melayan cite drama taiwan, korea n jepun.. sonok cite nye.. saya suke tgk cite yang ade unsur2 lawak.. klu cintan2 je buhsan.. inilah senarai cite yg sy tgh tgk sekarang nih..

- attention please (awan dania tiru cite nih la..) (jepun)
- my tutor friends 2(korea)
- sonria pasta / smilling pasta (taiwan)
- brown sugar macchiatto (taiwan)
- a love to kill (love rainnnn!!!) (korea)
- goong (korea)
- temptation of wolves (korea)
- my lovely samsoon (korea)
- legend of star apple (taiwan)
- devil beside you (taiwan)
- love contract (taiwan)
- S diary (korea)

walaupun sume cite2 yang tersenarai di atas kebyakkan nye cite thn 2000 - 2005 tp saya masih mahu nonton juge.. hehehe.. bile dah byk sgt tgk cite2 taiwan nih, saya mule syok pada sorg pelakon nih.. sgt comey.. die adalah MIKE HE... melting gile tgk mamat nih blakon dlm devil beside you..


Jadi, semetara assignment blom bertimbun, saya maw abis nonton sume cite2 tuh... skg nih tgh layan goong.. baru episode 4 out of 24.. manyak nye episode b4 nk khatam..

2 comments:

suezen said...

wah......sy pown suke dia.....argh...devil beside me..mmg best...

azeaazhar said...

btol2.. huhu.. kan bagus klu die adalah bf sy.. >;P