Pages

Monday, October 5, 2009

dizzy day

hajat tekak nak makan dominos pizza dah tercapai.. dari minggu lepas lagi dah mengidam nak makan dominos pizza.. tapi, yang tak best nye, lepas je makan pizza tuh disusuli pula pening kepala yang teramat.. maka, terpaksa la berpisah dengan my sayang coz i need to get home.. dizzy gile kepala tu.. on the way balik, ya allah.. jalan pulak boleh jem.. kepala dah berpinar-pinar, perut dah berpusing-pusing nak mengeluar kan isi.. sepanjang jalan pulang ke rumah ku hanya mampu bertawakal agar selamat pulang.. tak mahu ape2 terjadi ke atas diri ini.. sesampai aje di rumah, turun je dari kereta, maka sepantas kilat aku mencari longkang untuk mengeluar kan isi perut.. maka, kosong lah kembali perut ku.. dah abis muntah, then masuk bilik, baring2 kejap, pegi mandi, baring lagi nk hilang kan lebih-lebihan dizzy tuh, then baru la aku keluar dari bilik mencari makan.. mase tuh dah ok sket dizzy tuh.. luckily aku ade tapau pizza lagi sekeping.. so, perut nih tak de la kempunan sangat pizza.. hehehehe..

si tekak kembali mengidam makanan yang mahal2.. adess..

this thursday >> i'm off to KL.. yeah for my convocation! can't wait..

1 comment:

suezensuzanna said...

ahaks!!!!....convo ekk?? best2