Pages

Tuesday, October 20, 2009

kate la aku nih poyo.. kate la aku nih ketinggalan zaman..

aku x kisah ape orang nak kate kat aku sekarang.. janji aku dapat ape yang aku idam kan.. dah lame aku idam kan.. berbulan2 lamenye.. dan akhir nye baru sekarang tertunaiii.. akhirnya jadi milik aku jugak.. aku ingat lagi.. tiap2 kali masuk bilik puan mastika, mesti aku tenung.. dengan harapan dapat pinjam dari die.. hehehhee.. tapi puan mastika kate "nak pinjam boleh, tapi bace dalam bilik saye je".. "ala puan, tak feel la bace kat sini.. bace atas katil baru feel".. balas aku.. "feel x feel.. itu koleksi kesayangan saya.. bace dalam bilik saye je kalau awak nak" balas puan mastika.. hampa kecewa.. bukan tak mahu bace kat bilik puan mastika tuh, tapi kalau bace kat sane gak, mase aku agak terhad di Unikl.. lagipun mase tu koleksi tu belom sampai kat malaysia lagi.. puan mastika cakap sampai die suruh orang kat kedai buku tuh buat special order untuk die.. aku memahami.. kalau aku pun sayang wooo... but nowwww.. aku da ade koleksi aku sendiri.... walaupun baru beli yang 1st series punye.. hehehehhehe.. janji aku puas hati... boleh bace sambil golek2 atas katil.. so, biar la korang nak kate aku nih poyo ke... ketinggalan zaman ke sebab baru nak bace twilight nih.. aku tak kesah.. janji aku sendiri puas hati.. lepas abis bace nih nak beli new moon punye pulak.. nak bace before movie die kuar on diz november... (masih tergila2kan jacob black!!)

2 comments:

Nadia Rahman said...

cousin aku pon giler kn citer ni smpai beli sume novel dia....sume koleksi dia ada..!
aku juz tgk muvee je..xsaba nk tgk jugak...hehe

azeaazhar said...

heheheh.. hajat hati nk kumpul sume koleksi die la.. tapi satu per satu dulu.. abis kan yg 1st punye dulu buku.. btol2 x saba nk tggu muvie.. sbb jacob black lebih menonjol kali nih...